Stichting Passiviteiten Dagelijks Leven

Cursus PDL-coach op 26 mei te Deventer. Schrijf je nu in!

Geplaatst op
 Heb je de PDL-training gevolgd en heb je ook altijd al het enthousiasme voor PDL willen delen met je collega’s? Ontbreekt het je echter nog aan de nodige aan les-ervaring? Dan is de cursus PDL-coach wat voor jou! In 2017 wordt deze georganiseerd op 26 mei te Deventer.

Op deze dag leer je allerlei didactische aspecten die een PDL-coach moet weten en beheersen om de taak binnen een afdeling/team goed ten uitvoer te brengen zoals:

• het geven van instructie tijdens een klinische les over PDL
  • vakinhoudelijke overleggen voorbereiden en geven
  • workshops over PDL geven aan je collega’s.

Voor velen is dit ook een eerste stap geweest in de richting van PDL-docentschap. De cursus wordt gegeven door verpleegkundig docent Nory Tromp. De groep wordt altijd klein gehouden voor optimaal leeromstandigheden. Dus wacht niet te lang, want vol is vol. Meer informatie lees je in de folder. Geef je nu op via dit inschrijfformulier en hopelijk zien we je op 26 mei in Deventer! Heb je nog vragen, mail ons dan gerust.

20160527 PDL coach

De enthousiaste groep deelnemers die in 2016 het certificaat PDL-coach heeft behaald, samen met docent Nory Tromp.

Close It