Op maandag 30 oktober vindt weer de Gezond & Zeker Kennisdag plaats.

Op het programma staan 2 workshops over PDL:

Worskhop nummer 9: “Ervaren in PDL, dé methode van zorgend Nederland”.

Deze workshop wordt gegeven door Norma Claussen van Academie voor Zorgen Nederland (AVZN) AVZN is een door stichting PDL erkende opleider die de geaccrediteerde PDL-scholingen aanbiedt en Norma Claussen is een erkend en bevoegd PDL docent. Binnen haar workshop laat zij zien hoe je met de PDL-methode in staat bent om in een één op één situatie comfort van zorg te bieden aan cliënten met een zware of complexe zorgvraag. Zij laat zien hoe je door een combinatie van bejegening, handzettingen, voorzieningen en maatregelen comfort van zorg kunt bieden. Stichting PDL beveelt deze workshop van harte aan. Mocht je nog geen keuze gemaakt hebben uit alle workshops die de kennisdag biedt: ga dan vooral bij deze leerzame en interessante workshop kijken.

We wensen jullie een fijne Kennisdag, en wil je je kennis over PDL verder verdiepen, bezoek dan ons jubileumcongres “Liefdevolle zorg” op 7 november a.s. Meer info over ons congres: Klik op deze link

Het bestuur van stichting PDL.