Keurmerken

Stichting PDL geeft op aanvraag 2 soorten keurmerken uit:

Er is een keurmerk speciaal voor zorginstellingen én een voor producten. Het keurmerk voor instellingen is een gekende vorm van kwaliteitszorg. Een PDL-gecertificeerde instelling gebruikt het PDL-logo in alle communicatie, mag (onder voorwaarden) PDL-scholing geven aan groepen en kan stageplaatsen inrichten voor PDL.

Een product met het PDL-keurmerk geeft daarmee aan dat het om een kwaliteitsproduct gaat, dat voldoet aan de basisdoelstellingen van PDL.

Voor zorginstellingen

Wordt PDL binnen de organisatie toegepast en wil je de borging van PDL meer kunnen garanderen? Kies dan voor het PDL- keurmerk.

Download hier meer informatie over de procedure en toetsingscriteria. En/of lees meer over het PDL-keurmerk in de zorg in onze Kennisbank.

Het PDL-keurmerk wordt verstrekt voor een periode van 3 jaar. Wil je je hercertificeren omdat de termijn van 3 jaar verstreken is? Lees hier meer informatie over hercertificering.

Voor leveranciers

Ben je een leverancier en wil je meer weten over de eisen van het keurmerk voor producten? Lees hier meer informatie over de procedure en toetsingscriteria.

Andere vragen

Neem voor aanvullende informatie of andere vragen contact met ons op via het contactformulier. Wij helpen je graag verder!

Gecertificeerde instellingen

Azora logo